Quick update

Eftersom jag borde ligga i säng redan då jag ska upp tidigt imorgon o jobba så får det bara bli en snabb uppdatering :)

Vi gjorde ju om i hallen för ett tag sedan, och vi hade ett så fult nyckelskåp som vi gjorde oss av med.
Så vi var på jakt efter ett nytt, helst vitt. Inte lätt att hitta så ibland får man improvisera.

FÖRE



Köpte ett nyckelskåp på biltema för 39 spänn...

EFTER



Det blev visst svart till slut. Hade för mkit vitt, så det blev en bra kontrast.
Ibland kan man göra fynd! Älskar att köpa gamla träfärgade möbler o göra om, de ser ju nya ut då! Dock så var ju nyckelskåpet nytt, men billigt!




Kommentarer
Postat av: Inspire me, Darlin'

Sv: Det är fimolera, kanske är typ samma sak? Köpt på panduro och sen bränner man det i ugnen :) Ja, jag längtar så sjukt mycket! Får nycklarna på måndag!!!! Men kan inte flytta in förens måndagen efter, när min käre pappa ska köra saker åt mig ifrån Örebro ^^

2012-06-28 @ 22:46:57
URL: http://inspiremedarlin.blogspot.com
Postat av: MaryCaroline

Det blev väldigt bra med svart faktiskt :)

2012-06-29 @ 20:29:37
URL: http://marycaroline.blogg.se/
Postat av: Inspire me, Darlin'

Sv: Ah, kanske skulle kolla upp det! Är den också färgad eller målar man själv? Jag är så gräsligt dålig på att måla! Vilket jag kan tycka är rätt skumt, för jag är rätt bra på att pyssla med det mesta andra, men såfort det kommer till att måla eller skriva blir det kaos!! Åh, jag med! Hus - Men det är långt fram för mig! Ska gå färdigt min utbildning och gärna ha någon att dela mitt hus med ^^ Förutom en hög med ungar!! ^^

2012-06-30 @ 00:10:59
URL: http://inspiremedarlin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0