Lite nytt

Jag passar alltid på att göra inlägg i båda bloggarna, så när ena är uppdaterad är den andra det!
Jag och grabben var på en promenad förut där vi fyndade lite.
 
 
Nya ljus och ett nytt ljusfat. Lite annorlunda. Så van vid att faten är svarta el vita, så nu ville jag ha nått annat. Jättesnyggt!
 
 
En ny liten ljuslykta till sovrummet, på bådas sidor.
 
 
På bilden ser ni min son när han är runt året, nu är han över 2 år (:
Jag fyndade även en svampkorg idag, så nu måste jag snart ge mig ut i skogen och plocka det svenska guldet!
Imorgon kommer vårt "nya" soffbord. Nu har vi en tillhörande "pall" som egentligen är bord till soffan, men nu 3 åt senare är vi så trötta på det, så vi har köpt ett gammal bord som vi ska göra om. Ni ska få se "förvandlingen".
Hade gött!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0